ΥΓΕΙΑ

Πώς να κοιμηθείτε για να μην σας πονάει η μέση σας

Ο πόνος στην μέση δεν επηρεάζει μόνο τις κινήσεις ενός ατόμου κατά τη διάρκεια της ημέρας, αλλά εμποδίζει σημαντικά και τον ύπνο του.

Επιπλέον, η κακή στάση σώματος στον ύπνο μπορεί να επιδεινωθεί ή ακόμη και να προκαλέσει οσφυαλγία. Οπότε, ποιες είναι οι καλύτερες θέσεις για τον ύπνο αν πονάει η μέση σας;

Η κακή στάση σώματος όταν ξαπλώνετε μπορεί να γίνει από μόνη της η υποκείμενη αιτία που πονάει η μέση σας γενικότερα. Αυτό συμβαίνει επειδή ορισμένες θέσεις ύπνου ασκούν αυξημένη πίεση στον αυχένα, τους γοφούς και την πλάτη.

Είναι σημαντικό να διατηρείτε σε φυσική θέση την σπονδυλική στήλη, όταν ξαπλώνετε. Αυτό μπορείτε να το πετύχετε εφόσον το κεφάλι, οι ώμοι και οι γοφοί σας είναι ευθυγραμμισμένοι και ταυτόχρονα υποστηρίζεται σωστά η πλάτη σας. Ο καλύτερος τρόπος για να γίνει αυτό είναι συνήθως με το να κοιμάστε ανάσκελα.

Ωστόσο, πολλοί άνθρωποι αισθάνονται άβολα να κοιμούνται ανάσκελα, ή διαπιστώνουν ότι αυτό τους προκαλεί ροχαλητό. Ο κάθε άνθρωπος έχει το δικό του “στυλ” που κοιμάται, οπότε υπάρχει μια ποικιλία επιλογών για όσους θέλουν να κοιμηθούν καλύτερα και να μειώσουν τον πόνο στην μέση τους.
Ξαπλώστε ανάσκελα με ένα μαξιλάρι κάτω από τα γόνατα

Η θέση ύπνου ανάσκελα είναι η καλύτερη για μια υγιή πλάτη. Αυτή η θέση κατανέμει ομοιόμορφα το βάρος στην μεγαλύτερη δυνατή επιφάνεια σώματος. Επίσης ελαχιστοποιεί τα σημεία πίεσης και εξασφαλίζει καλή ευθυγράμμιση του κεφαλιού, του λαιμού και της σπονδυλικής στήλης. Η τοποθέτηση ενός μικρού μαξιλαριού κάτω από τα γόνατα μπορεί να προσφέρει πρόσθετη στήριξη και να σας βοηθήσει στη διατήρηση της φυσικής καμπύλης της σπονδυλικής στήλης. Για να υιοθετήσετε αυτή τη θέση ύπνου, αν πονάει η μέση σας: Ξαπλώστε ανάσκελα και αποφύγετε να στρέψετε το κεφάλι προς τα πλάγια Τοποθετήστε κανονικά το ένα μαξιλάρι για να στηρίξετε το κεφάλι και τον λαιμό Τοποθετήστε ένα δεύτερο, μικρό μαξιλάρι κάτω από τα γόνατα.

Ξαπλώστε στο πλάι με ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα γόνατα

Η στάση ύπνου στο πλάι του σώματος είναι πολύ συνήθης. Ασκεί όμως επιπλέον πίεση στην σπονδυλική στήλη, αν το στρώμα και το μαξιλάρι δεν σας ταιριάζουν τέλεια. Και αυτό είναι σπάνιο. Η λύση είναι εύκολη. Απλά τοποθετήστε ένα σκληρό μαξιλάρι ανάμεσα στα γόνατά σας. Αυτό ανασηκώνει το άνω πόδι και αποκαθίσταται έτσι η φυσική ευθυγράμμιση των ισχίων, της λεκάνης και της σπονδυλικής στήλης. Για να υιοθετήσετε αυτή τη θέση ύπνου, αν πονάει η μέση σας: Ξαπλώστε το πλάι και τοποθετήστε το ένα μαξιλάρι για να στηρίξετε το κεφάλι και τον λαιμό Λυγίστε ελαφρώς τα γόνατά σας και στη συνέχεια τοποθετήστε ένα μαξιλάρι μεταξύ τους

Ξαπλώστε σε εμβρυική στάση

Αυτό η θέση προσφέρει ανακούφιση επειδή με τα γόνατα να λυγίζουν σχεδόν μέχρι το στήθος, μειώνεται η κάμψη της σπονδυλικής στήλης και ανοίγουν οι αρθρώσεις. Για να υιοθετήσετε αυτή τη θέση ύπνου, αν πονάει η μέση σας: Ξαπλώστε στο πλάι και τοποθετήστε ένα μαξιλάρι για να στηρίξετε το κεφάλι και τον λαιμό Τραβήξτε τα γόνατα επάνω προς το στήθος σας, έως ότου η πλάτη σας είναι σχετικά ευθύγραμμη.

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Related posts

Κορωνοϊός: Στο «κόκκινο» η Αττική με νέο άλμα των κρουσμάτων – 1 στα 2 αφορά άτομα κάτω των 40

evosmos

Κορωνοϊός: Ξεφεύγει η κατάσταση μέσα από τα κέντρα διασκέδασης – Πρωτοβουλίες από Χρυσοχοΐδη

evosmos

Αυτά είναι τα μόνα τρία μέρη του σώματος που πρέπει να πλένετε κάθε μέρα

evosmos

Leave a Comment