Η ολλανδική αλυσίδα σούπερ μάρκετ με συνδρομή 12 ευρώ ετησίως, υπόσχεται περισσότερες εκπτώσεις σε συγκεκριμένα προϊόντα, εκπτώσεις στα μεταφορικά σε περίπτωση που κάποιος παραγγείλει ηλεκτρονικά.
Αν και στην Ελλάδα δεν έχει γίνει κάποια κίνηση από την ΑΒ Βασιλόπουλος, ούτε από κάποια άλλη αλυσίδα, οι διεργασίες έχουν ξεκινήσει. Ο λόγος; Αφενός μεγάλη ομάδα των καταναλωτών πλέον ψωνίζουν ηλεκτρονικά, και για να εφαρμοστεί ένα τέτοιο μοντέλο πρέπει να ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ πρέπει να μεγαλώσουν και άλλο, και αφετέρου το κανάλι των ηλεκτρονικών πωλήσεων δεν είναι ακόμα κερδοφόρο, επιβαρύνοντας της αλυσίδες σούπερ μάρκετ.
Ποια όμως είναι η βασική ιδέα για ένα συνδρομητικό σούπερ μάρκετ; Ο πελάτης πληρώνει μία μηνιαία συνδρομή και απολαμβάνει δωρεάν μεταφορικά, επιλέγοντας να παραλαμβάνει στο σπίτι του συγκεκριμένα είδη σούπερ μάρκετ σε εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση. Το συγκεκριμένο χτίζει μεγάλη πιστότητα με τον πελάτη πολύ μεγαλύτερη από τις κάρτες πόντων που παρέχουν οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ.
Από την άλλη η αλυσίδα ξέρει ότι έχει ένα σταθερό πελατολόγιο και κάποια σίγουρα έσοδα ενώ έτσι προσελκύει και άλλους πελάτες.