ΕΛΛΑΔΑ

Αλλάζουν όλα στον ΚΟΚ – Οι τροχαίες παραβάσεις που θα πληρώνουμε ακριβά

Ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας θα φέρει μεγάλες αλλαγές και αυστηροποίηση των ποινών για συγκεκριμένες παραβάσεις.

Όπως είχε αναφέρει πρόσφατα η Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου, ο νέος ΚΟΚ θα παρουσιαστεί μέσα στο επόμενο τρίμηνο, ενώ αναμένεται να προβλέπει αυστηρότερες ποινές για όσους υποπίπτουν σε σοβαρές τροχαίες παραβάσεις, την ίδια ώρα που θα απενοχοποιείται το όχημα.

Η αυστηροποίηση των ποινών θα αφορά παραβάσεις που συνδέονται με σοβαρά τροχαία ατυχήματα, συμπεριλαμβανομένων των εξής:

η παραβίαση ερυθρού σηματοδότη
η υπερβολική ταχύτητα
η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ
η αντικανονική προσπέραση
Παράλληλα, για κάποιες παραβάσεις εξετάζεται η απενεχοποίηση του οχήματος, ήτοι δεν θα συνοδεύονται με αφαίρεση πινακίδων, ώστε μια απερισκεψία ενός οδηγού να μην… δένει τα χέρια των υπόλοιπων μελών της οικογένειάς του.

Τέλος το σβήσιμο των κλήσεων

Στόχος, επίσης, της κυβέρνησης είναι να δοθεί τέλος στην ατιμωρησία που απολαμβάνουν πολλοί οδηγοί, οι οποίοι καταφέρνουν να «σβήσουν» τις κλήσεις. Το συγκεκριμένο φαινόμενο θα καταπολεμηθεί μέσω της συγκρότηση ενός Ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης Παραβάσεων, στο πλαίσιο του οποίου θα εφαρμοστεί μια ψηφιακή διαδικασία για τη βεβαίωση και είσπραξη των προστίμων. Ειδικότερα:

– Βεβαίωση και καταχώρηση των παραβάσεων του ΚΟΚ με ηλεκτρονικά μέσα, ώστε να δοθεί τέλος στο σβήσιμο των κλήσεων.

– Πρόβλεψη ώστε η παράβαση που θα επιβάλλεται ερήμην του οδηγού (δλ. με κάμερες και ραντάρ) να αποδίδεται στον ιδιοκτήτη του οχήματος.

– Δυνατότητα ηλεκτρονικής πληρωμής της παράβασης μέσω e banking ή ATM

– Βεβαίωση της υπερήμερης οφειλής στο Taxisnet

– Άμεση online ενημέρωση των οδηγών για την καταγραφή των παραβάσεων και των πόντων ποινής που έχουν συγκεντρώσει στο point system.

Τέλος, θα συγκροτηθεί και ένα Εθνικό Ταμείο Οδικής Ασφάλειας που θα συλλέγει τα χρήματα από τα πρόστιμα, τα οποία στη συνέχεια θα χορηγούνται στους δήμους αποκλειστικά για την υλοποίηση δράσεων ενίσχυσης της οδικής ασφάλειας.

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Related posts

Ούτε γιατρός, ούτε δικηγόρος: Αυτα είναι το επάγγελμα που κάνουν θραύση στην Ελλάδα, λεφτά με ουρά – θα σε κάνουν πλούσιο

evosmos

Γεωργιάδης: Το νομοσχέδιο μου είναι για το καλό των εργαζομένων – Συνδικάτα: Το νομοσχέδιο της ΝΔ και του κ.Γεωργιάδη είναι ΚΟΛΑΣΗ! ΔΕΙΤΕ 7 λόγους!

evosmos

Τρίκαλα: Θρίλερ με τη 16χρονη – Έγκλημα ή αυτοκτονία ο θάνατός της;

evosmos

Leave a Comment