EVOSMOSNEWS
ΕΛΛΑΔΑ

Α Ν Ε Π Α Γ Γ Ε Λ Τ Ο Ι

Πέρασαν σχεδόν εννέα μήνες από τή στιγμή που η “φιλελεύθερη” κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας ανακοίνωσε ότι το νομοσχέδιο του Συριζα είναι παράλογο και ανήθικο, βάζοντας στην ουσία το θεμέλιο λίθο για να αλωθεί ολόκληρη η αγορά του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου .
Το αποτέλεσμα είναι ότι με το ήδη υπάρχον νομοσχέδιο κανένας νοήμων αγοραστής δεν θα εκταμίευσει από τη τσέπη του ληστρικα τέλη ταξινόμησης(δασμούς) για την απόκτηση αυτοκινήτου προκειμένου ο κρατισμός να φιγουράρει συνεχίζοντας το πάρτυ ετών με τη γνωστή πλέον μέθοδο του ΖΩΝΤΑΣ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ και έτσι οι περισσότεροι στράφηκαν σε αρκετά φθηνότερα μεταχειρισμένα που πληρούν τις οδηγίες αντιρρυπαντικής τεχνολογίας euro4 euro5.
Ερχόμενη όμως η ΝΔ τον Νοέμβριο του 2019 ανακοίνωσε οτι ετοιμάζει νομοσχέδιο το οποίο θα έχει ισχύ από την 07 Μαρτίου τού 2020 και θα μειώσει τούς φορολογικούς συντελεστές για τα τέλη ταξινόμησης των εισαγώμενων αυτοκινήτων αλλά και των καινούργιων ..
1800 περίπου έμποροι αυτοκινήτων εν αναμονή των μέτρων πάγωσαν κατά 80% περίπου τις εισαγωγές προκειμένου να επωφεληθούν από τις μειώσεις, που κατ ουσίαν θα ήταν σε θέση να διαθέτουν μεταχειρισμένα αυτοκίνητα φθηνότερα στους καταναλωτές ..
Αυτή η αναμονή δυστυχώς μετετράπη σε ομηρία διότι μετά την 07 Μαρτίου και με την έλευση του κορονοϊού πάγωσε εντελώς η αγορά .
Ανοίγοντας οι επιχειρήσεις στις 12 Μαϊου περίπου θα έπρεπε τα τελωνεία της χώρας να εκτελωνίζουν με το νέο καθεστώς .
Έγινε αυτό ??? ΟΧΙ
Γιατί ??
Γιατί σκέφτηκαν ότι αν μειωθούν κι άλλο οι συντελεστές ο κόσμος θα στραφεί εξ ολοκλήρου πλέον στα υπεραρίστης κατάστασης μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και θα γυρίσει τη πλάτη στα καινούργια και μεταχειρισμένα εγχώρια leasing πού όμως γι αυτό υπεύθυνοι είναι οι ίδιοι που ψήφισαν νομοσχέδιο το 2018, με αποτέλεσμα σήμερα να είναι ακριβά λόγω ακριβής αρχικής αγοράς. Οπότε φόρτωσαν όσους φόρους σκέφτηκαν προκειμένου να φρενάρουν εντελώς την εισαγωγή αφήνοντας μια χαραμάδα σωτηρίας σ αυτά που θα έχουν πρώτη άδεια κυκλοφορίας μετά την 31/08/2018.

Τους ενημερώνουμε εκεί στη γυάλα που βρίσκονται οι υπουργοί ότι ο κόσμος το δρόμο το ξέρει αν είναι να πάει να πάρει καινούργιο αυτοκίνητο και δε χρειάζεται το κράτος πατερούλης να του τον υποδείξει
Χρήματα δεν έχει και ψάχνει να βρει ένα καλό φθηνό μεταχειρισμένο να κάνει τη δουλειά του .
Τέτοια αυτοκίνητα τα διαθέτουν τα καταστήματα που ασχολούνται με την εισαγωγή μεταχειρισμένων και οι καταναλωτές το γνωρίζουν.

Με πρόσχημα τη προστασία του περιβάλλοντος, αλλά μόνο για τα εισαγωγής μεταχειρισμένα, μίας και έχουμε λύσει όλα τα προβλήματα που αφορούν την περιβαλλοντική προστασία, έθεσαν σε διαβούλευση δύο νομοσχέδια.

Το ένα νομοσχέδιο μάχεται το άλλο καί τό αποτέλεσμα είναι τραγικό ..

Βρισκόμαστε περίπου στα μέσα Ιουλίου και η κυβέρνηση εμπαίζει ξεκάθαρα πλέον τους εμπόρους αλλά και χιλιάδες καταναλωτές εν όψει των φθηνότερων φόρων ενώ εξακολουθούν τα καινούργια αυτοκίνητα να πληρώνουν χαμηλότερο δασμό κατά την εισαγωγή τους σε σχέση με τα μεταχειρισμένα διετίας έως επταετίας περίπου, βγάζοντας τα μεταχειρισμένα εκτός αγοράς ..

Αν για παράδειγμα στο σπίτι σου χαλάσει η βρύση η κοινή λογική λέει ότι φωνάζεις υδραυλικό και όχι ξυλουργό..
Αυτό δεν συμβαίνει στη κυβέρνηση .

Άνθρωποι που δεν γνωρίζουν το αντικείμενο παρα μονάχα όσα έχουν ακούσει ή επειδή έχουν αγοράσει οι ίδιοι ένα αυτοκίνητο, προσπαθούν εννέα μήνες να λύσουν το γρίφο και το αποτέλεσμα είναι εκρηκτικό..

Τα μεταχειρισμένα πληρώνουν ακριβότερο δασμό σε σχέση με τα καινούργια ενώ στην ουσία απαγορεύουν την εισαγωγή μεταχειρισμένων euro4 euro5 βάζοντας χαράτσι αρκετών χιλιάδων ευρώ για να τα κάνουν οικονομικά ασύμφορα, ώστε η μόνη διέξοδος για τον καταναλωτή να είναι πλέον το μονοπώλιο των εισαγωγέων καινούργιων αυτοκινήτων..

Εκτός από τις λανθασμένες επιλογές στο νομοσχέδιο προκύπτει και ανηθικότητα είς βάρος τών εμπόρων μτχ αυτ/των αλλά καί τών καταναλωτών…..
Μ αυτό το τρόπο το μόνο που έχουν καταφέρει, πέραν της συνεχιζόμενης φοροείσπραξης ενός τέλους (ταξινόμησης) μη ανταποδοτικού χαρακτήρα, είναι να αυξάνουν το συναίσθημα αναξιοπιστίας του πολίτη προς το κράτος ..
Θα πρέπει να γνωρίζουν αυτοί που κυβερνούν οτι για να σε σέβονται πρέπει και να το εμπνέεις, όμως η κυβέρνηση με τον χειρισμό αυτού του νομοσχεδίου το μόνο που αποπνέει είναι αναξιοπιστία.
Η μόνη ουσιαστική λύση για την απελευθέρωση της αγοράς και την ικανοποίηση του Έλληνα καταναλωτή που στερείται ένα ασφαλές και λειτουργικό αυτοκίνητο για την εργασία και την οικογένειά του, είναι η λύση που δίνει η Δημιουργία ξανά.
Η μόνη παράταξη που ανέδειξε το θέμα των παράνομων ( ως μέλη της ΕΕ) ληστρικών δασμών και τόνισε το κίνδυνο λουκέτου στις εταιτείες εισαγωγές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, πλείτοντας συγχρόνως μια ολόκληρη αλυσίδα επιχειρήσεων και επαγγελματιών γύρω από το χώρο.

Εν αναμονή στο μπαχαλο που επικρατεί, εν αναμονή των επόμενων κινήσεων του Μπλέ κρατισμού, η αγορά σέρνεται και οι καταναλωτές δυστυχούν.
Ο Βασίλης Μπλέτσης είναι εισαγωγέας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων
και μέλος της ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Related posts

Κορωνοϊός – Έρευνα ΑΠΘ: Χωρίς νέα μέτρα τον Δεκέμβριο θα έχουμε 2.000 κρούσματα την ημέρα

evosmos

Η Τουρκία ζητεί την αποστρατικοποίηση των Ψαρών!

evosmos

Κρούσματα κορωνοϊού: Με σταθερή ταχύτητα η κυκλοφορία του ιού – Καμπανάκι εγρήγορσης η επιστροφή Χαρδαλιά

evosmos