ΕΛΛΑΔΑ

Κ ρ ά τ ο ς Τ ι μ ω ρ ό ς.. Άρθρο του Βασίλη Μπλέτση.

Παιχνίδι νεύρων παίζει η κυβέρνηση εις βάρος εμπόρων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων αλλά και καταναλωτών απο το Νοέμβριο του 2019.

Η παράταξη της Δημιουργίας Ξανά πρωτοπόρος στην ορθή ενημέρωση  Ελλήνων πολιτών διείδε καί εξέφρασε στα ΜΜΕ τη φορολαιλαπα δασμών (τέλη ταξινόμησης τα ονομάζει η κυβέρνηση)  που ετοιμάζει η κυβέρνηση  και η οποία ήδη μετράει 10 μήνες απο τον Νοέμβριο του 2019  κρατώντας σε ομηρία  1800 περίπου εμπόρους αλλά και χιλιάδες καταναλωτές.

Διότι όταν οι αλλαγές δεν γίνονται άμεσα η αγορά παγώνει εν όψει μειωμένων υποτίθεται τιμών που θα θα θα  προκύψουν και οι έμποροι από την πλευρά τους δε ξέρουν τί νά αγοράσουν ..
Όμως δεν είναι καί τόσο απλό οσο φαίνεται  ..

Μετά το παρανοϊκό νομοσχέδιο ΣΥΡΙΖΑ να φορολογεί κατά την εισαγωγή το αυτοκίνητο στη λιανική τιμή πρό φόρων  κι ας είναι 6-9 ετών με δασμούς στα μεταχειρισμένα πού  ξεπερνούσαν  κατά χιλιάδες ευρώ τα καινούργια
οι καταναλωτές στράφηκαν στα λίγο παλαιότερα και αρκετά φθηνότερα αυτοκίνητα  των 7 έως 12 ετών Euro4 και Euro5 .

Κοινώς απέτυχε η πολιτική ΣΥΡΙΖΑ διότι δεν κατάφερε ούτε φόρους να εισπράξει  ούτε να στρέψει τους πελάτες στα εγχώρια πανάκριβα τριετίας leasing τα οποία πουλιούνται σε εξωφρενικά ακριβές τιμές σε σχέση με τη κατάσταση και το φτωχό εξοπλισμό  τους .

Ο καταναλωτής αξιολογεί πάντα τι θα πληρώσει και οι έμποροι μεταχειρισμένων γνωρίζοντας άριστα το αντικείμενο τους  φροντίζουν να έχουν αυτοκίνητα με πλούσιο εξοπλισμό προκειμένου με τα χρήματα που διαθέτει ο κάθε αγοραστής να αγοράζει περισσότερα αξεσουάρ σε ένα αυτοκίνητο σε σχέση με ένα εγχώριο  φτωχότερου εξοπλισμού …

Όμως τούς νόμους περί δασμών τους ψήφισε το κράτος κι αυτό είναι υπόλογο για την ακριβή τιμή των εγχώριων μεταχειρισμένων…

Ήρθε η δήθεν φιλελευθερη Νέα Δημοκρατία που ανακοίνωσε αλλαγές στο νομοσχέδιο από το Νεομβριο 2019 και με πρόσχημα το περιβάλλον βάζει έξτρα χαράτσι 3000€ στα
Εuro4   και 1000€ στα Εuro 5 πέραν του δασμού που είναι ήδη αυξημένος κατά 100%σε σχέση με ένα καινούργιο αυτοκίνητο λόγω καυσαερίων δήθεν και παλαιάς οδηγίας  καί    φτάνει  μ’ αυτό τό τρόπο  να  οδηγεί σε λουκέτο τά περισσότερα καταστήματα πώλησης  μεταχειρισμένων εισαγωμενων αυτοκινήτων .
Επιπλέον σκέφτεται να εφαρμόσει κάτι ακόμα πιο ανήθικο πιο εξοντωτικό  .

Να βάλει φόρο +50% σε αυτοκίνητο πού είναι έτους 2018 Εuro6 πρώτου εξαμήνου σε σχέση με ένα άλλο Euro6 δεύτερου εξαμήνου .
Σ’ ένα αυτοκίνητο με πρώτη άδεια κυκλ/ριας  30/08/2018 και ένα 31/08/2018  ίδιων αυτοκινήτων λίγων ωρών διαφοράς μεταξύ τους βαζει στο πρώτο  επιπλέον Δασμό + 50% ..

Αν αυτό δεν είναι καθαρό “εμπόδιο” τι ειναι ??

Δηλαδή 3ετιας αυτοκίνητο θεωρείται ρυπογόνο?

Αστοχία δε το λές καί να θέλεις.
Στοχευμένο νομοσχέδιο όμως το λές!!!!

10 μήνες πέρασαν για να προετοιμάσουν αυτό το καταστροφικό νομοσχέδιο.

Μήπως να οδηγήσουν  το κόσμο στο μονοπώλιο των λίγων  θέλουν?

Τών εντελώς λίγων όμως!!!!

Μήπως υπάρχει νόμος που λέει ότι πρέπει να κλείσουν όλοι για να μείνει χώρος στην αγορά του καινούργιου και των μεταχειρισμένων leasing??
Μήπως επειδή τόσα χρόνια  οι εταιρείες leasing έπεσαν έξω στους υπολογισμούς τους στα byback αυτοκίνητα τριετίας τους  πρέπει τώρα να σταματήσουν να πουλάνε οι έμποροι μεταχειρισμένων για να ρεφαρουν την απώλεια εσόδων  που ίδιοι δημιούργησαν .

Μήπως χρησιμοποιώντας τη λέξη σαπακια για τους εμπόρους μεταχειρισμένων κοιτούν να καλύψουν την αποτυχία τους και περιμένουν φωτογραφικές διατάξεις να πάρουν χιλιάδες ευρώ πίσω από την κυβέρνηση για αυτοκίνητα πού δεν έχουν πουλήσει ενώ έχουν πληρώσει δασμό?..

Γιατί δε διαμαρτυρήθηκαν πρωτίστως οι ίδιοι στη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ που είναι υπόλογη για τα σημερινά αποτελέσματα .
Ποιος ψήφισε το μέτρο να πληρώνουν δασμό βάσει λιανικής τιμής και αν περνούσε η κλίμακα τιμής  πλήρωναν διπλό δασμό επειδή είχε δύο έξτρα παραπάνω .

Άλλωστε αυτό προπαγανδίζουν σήμερα ως επιτυχία αρκετά καλοπληρωμενα site και μέσα μαζικής ενημέρωσης  ότι η κυβέρνηση μειώνει δασμούς στα καινούργια και διευκολύνει τα  αυτοκίνητα με πιο πλούσιο εξοπλισμό σε σχέση με το παρελθόν.

Δε γράφουν όμως για το τέλος των διετίας αυτοκινήτων και πάνω .

Γιατί το κράτος παραγίνεται  εχθρός ξαφνικά του έμπορα μεταχειρισμένου καί τού καταναλωτή θέτοντας τόσα εμπόδια στη εισαγωγή  και διευκολύνοντας τόσο πολύ τούς εισαγωγείς καινούργιων αυτοκινήτων προσφέροντας ακόμα  χαμηλότερους  δασμούς σε σχέση με τα διετίας και πάνω ??

Μήπως ένα 8ετιας και 10ετιας  μικρό αυτοκίνητο ρυπαίνει λιγότερο ακόμα και από καινούργια μεγαλύτερου κυβισμού κι αυτό είναι το πρόβλημα  επειδή τα επιλέγουν οι καταναλωτές και λόγω της χαμηλής τιμής τους???

Θα αναφέρω για τά Εuro3 αυτοκίνητα  που θελουν να απαγορεψουν   αν καί υπάρχουν μοντέλα τα οποία ακόμα και σήμερα τα καυσαέρια τούς είναι πολύ πιο καθαρά  κι από Εuro6 ότι
δεν τα εισάγουν έμποροι η ιδιώτες πλην ελαχίστων εξαιρέσεων  ορισμένων μοντέλων πολύ καλής κατάστασης σε σχέση με τα χρόνια τους τα οποία κυμαίνονται σε αρκετά χαμηλές τιμές και βοηθούν κάποιες κατηγορίες αγοραστών…

Εδώ όμως με τη Νέα Δημοκρατία έχουμε όχι τη κατάργηση εισαγωγής αυτοκινήτων αλλά καταστημάτων..

Δηλαδή αν κάποιος με τα λεγόμενα της κυβέρνησης πληρώσει 3000€ για euro4 η 1000€ για euro5 δε θα ρυπαίνει το περιβάλλον!!
Ωραίος τρόπος να βάζεις  φόρο στο φόρο ..
(Περιβαλλοντικό Τέλος)

Καί στο φινάλε γιατί να υπάρχει Δασμός σε προϊόντα εντός ευρωπαϊκής Ένωσης.
Γιατί στη γειτονική Βουλγαρία Ρουμανία Ιταλία Κύπρο κλπ δεν υπάρχει κανένας δασμός ..
Επειδή τηρείται ο ευρωπαϊκός νόμος που εδώ δεν τηρείται?
Είμαστε Ευρώπη η όχι ??

Δασμούς πληρώνουν τρίτες χώρες κλπ
πχ: Τουρκία κλπ.

Είναι υποχρεωμένος κάθε ένας πού ενώ έχει ήδη φορολογηθεί να ξαναπληρωνει δασμό  επειδή  θέλει να αγοράσει ένα αυτοκίνητο μ’ αυτά πού του περισσεύουν ?

Η Δημιουργία Ξανά αν ήταν στην κυβέρνηση την επ’ αύριο θα καταργούσε άμεσα κάθε δασμό (τέλος ταξινόμησης)
Θα γινόταν πραγματικό ΤΕΛΟΣ
σε αυτοκίνητο μοτοσυκλέτα αυτοκινούμενο τροχόσπιτο επαγγελματικο όχημα και ότι τροχοφόρο  εισάγεται από χώρες τής Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Θα έδινε προτεραιότητα στους εκτελωνιστες οι οποίοι φέρουν πτυχίο να ταξινομούν τα μεταχειρισμένα και καινούργια αυτοκίνητα χωρίς γραφειοκρατία χωρις ταλαιπωρία αυτών και των πολιτών .

Δε μπορώ να σκεφτώ ότι υπάρχει έστω και ένας άνθρωπος πού νά θέλει με τα λεφτά του να πληρώνει φόρο για κάποιους άλλους ..
Αυτή η πατέντα πού έχει εφεύρει το κράτος βάζοντας  δασμούς σε ότι κινείται με ρόδες  πρέπει  να σταματήσει να αφεθεί ελεύθερη η αγορά στις προτιμήσεις της  και οι πολίτες να αποφασίσουν μόνοι βάσει οικονομικών τους τι από πού καί πότε  θα αγοράσουν αυτό πού επιθυμούν ….

Μπλέτσης Βασίλης
Υποψήφιος με τη
Δημιουργία Ξανά
www.dimiourgiaxana.gr
*
(Το παρακάτω όχημα είναι μεταχειρισμενο έτους Ιανουάριος 2018 και ο δασμός ενδέχεται να τροποποιηθεί ανάλογα τον εξοπλισμό)
Δασμός καινούργιου 12.000€.

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Related posts

Σάμος: Οι αποκαλυπτικές συνομιλίες των φοιτητών που έκρυβαν 3D όπλα στο φούρνο

evosmos

Ο κακός χαμός στη Σκόπελο με τον “έρωτα” παράνομου ζευγαριού – Ξύλο, μηνύσεις και… φυλάκιση

evosmos

Κέρκυρα: «Αρνήθηκα εpωτική συνεύρεση και τσακωθήκαμε» – Τι ισχυρίζεται η 49χρονη για τη δολοφονία

evosmos

Leave a Comment