Παλιός, ελληνικός κινηματογράφος. Εκτός από τις εκατοντάδες ταινίες του, μας χάρισε και μερικές ιστορίες από εκείνες που τις ακούς και δεν τις πιστεύεις.
Μια τέτοια χαρακτηριστική ιστορία που διαβάσατε πριν από λίγο καιρό στο menshouse.gr ήταν εκείνη του Βελισσάριου Κοντογιάννη, ο οποίος… σταδιοδρόμησε στον ελληνικό κινηματογράφο ως πορτραίτο. Πρόκειται για ένα θρυλικό πορτραίτο με την όψη του ηθοποιού, το οποίο είχε χρησιμοποιηθεί σε δεκάδες ταινίες.
Ο Βελισσάριος Κοντογιάννης εμφανίστηκε ως πατέρας του Μαυρογιαλούρου (Λάμπρου Κωνσταντάρα) στην ταινία «Υπάρχει και φιλότιμο», ως «θείος Τάκης» με τεράστια περιουσία στο «Η κυρία του κυρίου», αλλά και ως μέρος του σκηνικού στις κινηματογραφικές παραγωγές «Εχθρός του λαού» με τον Νίκο Κούρκουλο, «Ο Κλέαρχος, η Μαρίνα και ο κοντός», «Ο Αστερισμός της Παρθένου» και σε πολλές ακόμα.
Μια ακόμα καλύτερη ιστορία και από αυτή του Κοντογιάννη έχει πρωταγωνίστρια την Βίκυ Ιακωβίδου. Μια από τις πιο αναγνωρίσιμες παρουσίες του ελληνικού κινηματογράφου που είδαμε σε 173 ελληνικές ταινίες.
Έμφαση στο… είδαμε καθώς τη φωνή της δεν την ακούσαμε σχεδόν ποτέ.
Βλέπετε η Ιακωβίδου δεν ήταν καν ηθοποιός, αλλά ενδυματολόγος, που έμπαινε στις ταινίες ως κομπάρσος για…να το διασκεδάσει! Μιλάμε ασφαλώς για την πιο διάσημη κομπάρσο του ελληνικού κινηματογράφου, που έγινε φίλη με όλα τα μεγάλα ονόματα της εποχής. Οι ηθοποιοί την ήξεραν και την εκτιμούσαν, αντίθετα το κοινό δεν την θυμόταν καν, αν και είχε παίξει σε τόσες ταινίες…
Έκανε συνήθως την πελάτισσα σε νυχτερινά κέντρα, ενώ μερικές μόνο από τις δεκάδες ταινίες στις οποίες εμφανίστηκε είναι οι παρακάτω:
- Αδέκαροι ερωτευμένοι 1958 (εμφανίστηκε ως πελάτισσα κέντρου διασκέδασης-τρεις φορές κάθεται σε τραπέζια με άλλη παρέα).
- Λαός και Κολωνάκι 1959 (στα καλλιστεία)
- Ησαία χόρευε 1966 (υποψήφια νύφη)
- Βίβα Ρένα 1967 (πελάτισσα ξενοδοχείου και κέντρου διασκέδασης)
- Γαμπρός απ΄το Λονδίνο 1967 (πελάτισσα κέντρου διασκέδασης)
- Για μια τρύπια δραχμή 1967 (καλεσμένη γάμου)
- Δημήτρη μου Δημήτρη μου 1967 (καλεσμένη).
Στην θρυλική κωμωδία «Θου Βου Φαλακρός πράκτωρ» το πρόσωπο της Ιακωβίδου εμφανίζεται στο κινηματογραφικό πόστερ της υποτιθέμενης ταινίας «Αμαρτωλή της Καισαριανής».
Η Ιακωβίδου έμενε στην πλατεία Γκύζη και είχε μια γεμάτη ζωή κάνοντας το χόμπι της.
Έφυγε με τον ίδιο τρόπο που έπαιζε στις ταινίες. Αθόρυβα, χωρίς να πέσουν πάνω της τα φώτα της δημοσιότητας…