Σκηνές απείρου κάλλους έλαβαν χώρα σε εστιατόριο στη Λακωνία, με πρωταγωνιστές δύο αλλοδαπούς πελάτες και αφορμή έναν αστακό.
Συγκεκριμένα, ο αστακός που παρήγγειλαν καθυστερούσε να σερβιριστεί και από κάποια στιγμή και μετά έδειχναν εκνευρισμένοι. Όταν ο υπάλληλος τον πήγε, μετά από σχεδόν μία ολόκληρη ώρα, εκείνοι έγιναν ακόμα πιο έξαλλοι με ύβρεις και αρνήθηκαν να πληρώσουν τον λογαριασμό. Ταχύτατα έφτασε περιπολικό, με αστυνομικούς να οδηγούν τους δύο πελάτες σε τμήμα. Η αυλαία της υπόθεσης έπεσε μια μέρα μετά, όταν οι δύο «θερμόαιμοι» πελάτες επέστρεψαν στο κατάστημα για να ζητήσουν συγγνώμη και να πληρώσουν το κόστος της παραγγελίας τους.
Όλα έγιναν σε εστιατόριο στο Δήμο Ευρώτα και συγκεκριμένα στα Τρίνησα στη Λακωνία, με πρωταγωνιστές δυο θαμώνες που εργάζονται σε μεγάλη εταιρία της περιοχής που ασχολείται με τη διαχείριση απορριμμάτων και ζήτησαν ως γεύμα αστακό.
Ο αστακός έφτασε στο τραπέζι τους, με περίπου 50 λεπτά καθυστέρηση όπως ισχυρίστηκαν οι δύο αλλοδαποί. Ενώ είχαν απολαύσει τα προκαταρκτικά εδέσματα άρχισαν να βρίζουν τον ιδιοκτήτη, τους υπαλλήλους και αρνήθηκαν να πληρώσουν το λογαριασμό.
Οι τόνοι άρχισαν να ανεβαίνουν και κάποια στιγμή όλοι στο εστιατόριο κατάλαβαν ότι η κατάσταση ξεφεύγει, με αποτέλεσμα οι υπεύθυνοι να ειδοποιήσουν την αστυνομία.
Ανάλογη στάση κράτησαν και έναντι των αστυνομικών που κατέφθασαν για να διαπιστώσουν τι έχει συμβεί. Οι δύο θαμώνες συνελήφθησαν και την επόμενη μέρα αφέθηκαν ελεύθεροι. Πήγαν στο κατάστημα εστίασης και πλήρωσαν περίπου 150 ευρώ.