Αεροσυνοδός έβαλε στη θέση του έναν αγενή επιβάτη, κατά την διάρκεια πτήσης από την Κωνσταντινούπολη στο Νέο Δελχί, ο οποίος πιθανότατα δυσαρεστήθηκε με το φαγητό που του σέρβιραν και το βίντεο κάνει τον γύρο του διαδικτύου και έχει γίνει viral.
Το βίντεο τράβηξε ένας άλλος επιβάτης και σε αυτό φαίνεται η υπεύθυνη πληρώματος να λέει σε έντονο ύφος στον επιβάτη «μου κουνάτε το δάχτυλο και μου φωνάζετε. Το πλήρωμά μου κλαίει εξαιτίας σας» και στη συνέχεια, εξήγησε στον επιβάτη ότι υπάρχει ένα καρότσι με μετρημένα γεύματα και ότι μπορούν να του σερβίρουν μόνο αυτό που έχει πληρώσει – κρατώντας την κάρτα επιβίβασής του.
Τότε, ο αγενής επιβάτης τη ρώτησε γιατί φωνάζει και η αεροσυνοδός του απάντησε, χάνοντας τη ψυχραιμία της, «γιατί μου φωνάζετε εσείς».
Έξαλλη η αεροσυνοδός με τον αγενή επιβάτη
Σε εκείνο το σημείο, μια άλλη αεροσυνοδός μπήκε στη μέση και προσπάθησε να απομακρύνει την έξαλλη συνάδελφό της, υπογραμμίζοντας «λυπάμαι αλλά δεν μπορείτε να μιλάτε έτσι στο πλήρωμα. Εγώ σας άκουσα με σεβασμό και έτσι πρέπει να φέρεστε και εσείς».
Ο αγενής επιβάτης ρώτησε πότε φέρθηκε με ασέβεια και ενώ η αεροσυνοδός προσπάθησε να του εξηγήσει, αυτός της είπε «σκάσε», προκαλώντας την έκπληξή της, που απάντησε «σκάσε εσύ! Λυπάμαι, δεν μπορείτε να μου μιλάτε έτσι. Είμαι κι εγώ υπάλληλος εδώ».
Ο αγενής επιβάτης της είπε ότι είναι υπηρέτρια και η αεροσυνοδός του απάντησε έξαλλη «είμαι υπάλληλος. Δεν είμαι υπηρέτριά σου!».
Υπέρ της αεροσυνοδού οι χρήστες του διαδικτύου
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι περισσότεροι χρήστες του διαδικτύου πήραν θέση υπέρ της αεροσυνοδού.