ΕΛΛΑΔΑ

Τσουχτερό το κόστος της επισκευής οχημάτων – Πάνω από 25% αυξήθηκε το κόστος από το 2020

Αλματώδη αύξηση παρουσίασε το κόστος επισκευής οχημάτων, αλλά και των ανταλλακτικών την τελευταία πενταετία, με τα μηνύματα για το μέλλον να μην είναι καθόλου αισιόδοξα, σύμφωνα με μία νέα μελέτη της εταιρείας SRA, η οποία παρέχει τεχνικές και στατιστικές μελέτες για ασφαλιστές αυτοκινήτων στη Γαλλία

Μόλις μέσα σε έναν χρόνο, από πέρυσι το κόστος επισκευών αυξήθηκε κατά 6,7%, ενώ από το 2020 έχει εκτιναχθεί στο 25,7%.

Η έρευνα ανέλυσε τα δεδομένα από 1,5 εκατομμύριο επισκευές το 2024, διαπιστώνοντας ότι ο πληθωρισμός αποτελεί το βασικό αίτιο της συγκεκριμένης αύξησης.

Το κόστος των ανταλλακτικών αυξήθηκε κατά 29% από το 2020 και 7,3% από πέρυσι.

Virus Outbreak Kansas Daily Life

Επίσης, τα δεδομένα της έρευνας αποκαλύπτουν ότι το 45% των ατυχημάτων αφορά στο μπροστινό μέρος ενός οχήματος, το οποίο κοστίζει 1,5 φορά περισσότερο η επισκευή σε σχέση με το πίσω μέρος.

Τα φανοποιεία αντικαθιστούν αντί να επισκευάζουν πάνω από το 90% των ανταλλακτικών, αν και οι επισκευαστές προσπαθούν να υιοθετήσουν τις αρχές της κυκλικής οικονομίας επισκευάζοντας και επαναχρησιμοποιώντας κατεστραμμένα εξαρτήματα. Το 2024 το 5,3% των ανταλλακτικών επαναχρησιμοποιήθηκαν, έναντι 3% το 2020. Συνολικά, το κόστος ανταλλακτικών αντιπροσωπεύει πάνω από το ήμισυ (52%) του κόστους επισκευών.

Το κόστος βαφής έχει αυξηθεί κατά 26,8% από το 2020 και 5,1% σε σχέση με πέρυσι. Η βαφή αντιπροσωπεύει μόνο το 10,4% του συνολικού κόστους επισκευής. Επίσης, τα ποσοστά εργασίας έχουν αυξηθεί κατά 20,8% τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Επιπλέον, οι επισκευές χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να ολοκληρωθούν, επομένως το κόστος εργασίας αυξάνεται ακόμη περισσότερο.

Η μελέτη της SRA αποκαλύπτει ότι το κόστος επισκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ήταν υψηλότερο κατά 14,3% σε σχέση με το αντίστοιχο κόστος των συμβατικών αυτοκινήτων, ενώ η αύξηση για τα υβριδικά μοντέλα ήταν 15,7%.

Η έκθεση αποδίδει το πρόσθετο κόστος στα ηλεκτρικά μοντέλα στο γεγονός ότι είναι μεγαλύτερη η ζημιά, απόρροια του αυξημένου βάρους, της χρήσης πιο περίπλοκων υλικών, όπως αλουμίνιο και σύνθετων υλικών, του πρόσθετου χρόνου για την ασφάλεια του οχήματος, της εκτέλεσης ηλεκτρολογικών εργασιών και της αυξημένης εξάρτησης από κατασκευαστές ή εξουσιοδοτημένα δίκτυα.

Είναι ενδιαφέρον να επισημανθεί ότι για οχήματα ηλικίας κάτω των δύο ετών των πετρελαιοκίνητων φορτηγών οι επισκευές κοστίζουν 28,2% περισσότερο από τον μέσο όρο.

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Related posts

Οδυνηρή εθνική ήττα έρχεται στην ΑΟΖ αν Τουρκία και Αίγυπτος συμφωνήσουν σε υφαλοκρηπίδα με βάση την μέση γραμμή

evosmos

Δικηγόρος και η οικογένειά του είχαν κάνει σύστημα τις αγωγές – Τι αποφάσισε ο Άρειος Πάγος

evosmos

Χειροπέδες σε 15χρονο ΑΛΒΑΝΟ που μαχαίρωσε τον 16χρονο γιο του ιδιοκτήτη καφετέριας στη Νέα Ιωνία

evosmos

Leave a Comment