Εισηγητής στο νομοσχέδιο για την πενταετή παράταση ολοκλήρωσης των επενδυτικών σχεδίων του
ΟΛΘ ήταν ο βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης Στράτος Σιμόπουλος
Στην εισήγησή του ο βουλευτής τόνισε την ανάγκη της παράτασης λόγω αλλαγής, μετά από
απόφαση του ΣΤΕ, του νομικού πλαισίου εκπόνησης των απαιτούμενων αδειών.
Παράλληλα σημείωσε ότι η οδική σύνδεση του λιμανιού με την ΠΑΘΕ θα ολοκληρωθεί το 2025,
μετά από την διοικητική αποβολή επιχειρήσεων, μέσω του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, από
απαλλοτριωμένες εκτάσεις απαραίτητες για την συνέχιση του έργου. Όσον αφορά στην
σιδηροδρομική σύνδεση σημείωσε ότι βρίσκεται μαζί με το έργο του Δυτικού Προαστιακού στη φάση
του ανταγωνιστικού διαλόγου και ότι την επόμενη χρονιά θα έχει επιλεγεί ανάδοχος.
Για το στρατόπεδο Γκόνου ανέφερε ότι ο διαγωνισμός για την μετατροπή του σε «dry harbor» έχει
ήδη δημοσιευθεί.
Ο Στράτος Σιμόπουλος κατέληξε λέγοντας ‘’Η Θεσσαλονίκη αλλάζει, μέσω μεγάλων έργων
υποδομών σε συνδυασμό μάλιστα με το λιμάνι της, τα άλλα λιμάνια της Βόρειας Ελλάδας και την
Εγνατία Οδό με τους κάθετους άξονες. Όλη η περιοχή μετατρέπεται έτσι σε διευρωπαϊκό κέντρο
συνδυασμένων μεταφορών, παίζοντας το ρόλο για την ΝΑ Ευρώπη αντίστοιχο με αυτόν που παίζει
η Ολλανδία και το Βέλγιο για την Βορειοδυτική’’.