Η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Χανίων ενημερώνει τους καταναλωτές της ότι άγνωστοι αποπειρώνται να εξαπατήσουν πολίτες με ψεύτικα μηνύματα κινητού (SMS), που δήθεν προέρχονται από την επιχείρηση.
Συγκεκριμένα, αρκετοί καταναλωτές έχουν λάβει μηνύματα στα κινητά τους, τα οποία αναφέρουν ότι έχουν οφειλές στο λογαριασμό ύδρευσης και τους προτρέπουν να «πατήσουν» έναν σύνδεσμο για να πληρώσουν την οφειλή τους, με την προειδοποίηση ότι διαφορετικά θα διακοπεί η υδροδότησή τους.
“Επισημαίνουμε ότι πρόκειται για απάτη.
Η Δ.Ε.Υ.Α.Χ. δεν αποστέλλει μηνύματα για ειδοποίηση διακοπής υδροδότησης μέσω κινητού τηλεφώνου, ούτε ζητά πληρωμές μέσω συνδέσμων σε μηνύματα” τονίζει σε ανακοίνωσή της η δημοτική επιχείρηση.
Και συνεχίζει: “Παρακαλούμε τους καταναλωτές να αγνοήσουν τέτοια μηνύματα και να μην «πατήσουν» τον σύνδεσμο που περιέχεται σε αυτά. Σε περίπτωση που λάβετε τέτοιο μήνυμα, μην προχωρήσετε σε καμία ενέργεια και επικοινωνήστε άμεσα με τη Δ.Ε.Υ.Α.Χ. για επιβεβαίωση”.
Για οποιεσδήποτε απορίες ή πληροφορίες σχετικά με τους λογαριασμούς ύδρευσης και τις πληρωμές, οι πολίτες καλούνται να επικοινωνήσουν με την Δ.Ε.Υ.Α.Χ. στα τηλέφωνα 2821036280 και 2821036287 ή να επισκεφθούν την ιστοσελίδα (www.deyach.gr).
“Η Δ.Ε.Υ.Α.Χ. διασφαλίζει την ασφάλεια των συναλλαγών σας και ευχαριστεί τους καταναλωτές για την κατανόησή τους” καταλήγει η ανακοίνωση.