Συγκεκριμένα, διαβάσαμε ότι: «Στην τελική ευθεία, αν δεν έχει ήδη επέλθει συμφωνία, βρίσκονται οι συζητήσεις που έχουν ξεκινήσει εδώ και κάμποσο καιρό ανάμεσα στον ιδιοκτήτη του «Ε», Φίλιππο Βρυώνη, και τον εφοπλιστή και ιδιοκτήτη της «Ναυτεμπορικής», Δημήτρη Μελισσανίδη.
Εδώ και καιρό βρίσκεται στην αναζήτηση (τηλεοπτικής) συχνότητας, προκειμένου να μεταφέρει το διαδικτυακό κανάλι της «Ναυτεμπορικής» σε ελεύθερη συχνότητα. Ο σχεδιασμός που υπήρχε εδώ και καιρό απλώς γίνεται πράξη, έστω και σε κανάλι που εκπέμπει στην περιοχή της Αττικής».
Στον… δρόμο του πατέρα του: Τεράστια συμφωνία για τον Γιώργο Μελισσανίδη
Ο Γιώργος Μελισσανίδης διαμορφώνει ένα σύγχρονο στόλο δεξαμενοπλοίων και για το λόγο αυτό ξεφορτώθηκε το παλαιότερο δεξαμενόπλοιο του, με ένα σημαντικό κέρδος, που δεν έγινε γνωστό.
Η Aegean Shipping Management, που διευθύνεται από τον Γιώργο Μελισσανίδη προχώρησε στην πώληση του ηλικίας δέκα ετών δεξαμενόπλοιο Green Sea , συνολικής χωρητικότητας 50.926 dwt και κατασκευής 2014, έναντι 38,5 εκατ. δολαρίων.
Σύμφωνα µε όσα ανέφερε η εταιρεία νέος πλοιοκτήτης του τάνκερ είναι µία εταιρεία µε έδρα στα Ηνωµένα Αραβικά Εµιράτα.
Το Green Sea αποτελεί τµήµα µίας τετράδας MR tankers που είχε ναυπηγήσει η Aegean Shipping Management στη Νότια Κορέα και είχε παραλάβει το 2014.
Επισημαίνεται ότι ο Γιώργος Μελισσανίδης ακολουθεί δική του αυτόνομη πορεία από τον πατέρα του Δημήτρη Μελισσανίδη, ο οποίος διαθέτει τριάντα δεξαμενόπλοια.
Υπενθυμίζεται επίσης ότι η Aegean Shipping Management υλοποιεί ένα ναυπηγικό πρόγραµµα τεσσάρων δεξαμενόπλοιων, τύπου LR2, ice-class, χωρητικότητας 114.000 dwt το καθένα.
Τα πλοία ναυπηγούνται στο ναυπηγείο της Cosco και οι παραδόσεις τους αναµένονται να αρχίσουν το δεύτερο εξάµηνο του 2026.
Ο στόλος της εταιρείας αποτελείται από οκτώ δεξαμενόπλοια και έξι bulk carriers με µέσο όρο ηλικίας του τα 3,8 έτη, µε συνολική χωρητικότητα το 1,32 εκατ. dwt.
Με την προσθήκη των νέων πλοίων ο στόλος θα έχει μέσο όρο ηλικίας 3,4 έτη.