Σε εξέλιξη είναι το θρίλερ με το τάνκερ που μεταφέρει πάνω από 100.000 τόνους ιρανικού πετρελαίου και έχει δεσμευτεί από την Αρχή Καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες, στα πλαίσια των κυρώσεων για την ρωσική εισβολή στην Ουκρανία.Γιατί εκφράζει την έντονη ανησυχία του ο Πλοίαρχος για τα υπολείμματα αργού πετρελαίου που έχουν παραμείνει στις δεξαμενές του; Νέο επεισόδιο λοιπόν στο θρίλερ που οδήγησε στην αιχμαλωσία δύο ελληνικών τάνκερ από το Ιράν.
Κι ενώ λοιπόν βρίσκεται σε εξέλιξη η “μετάγγιση” των πετρελαίου που φέρει το πλοίο στις δεξαμενές του, ο Πλοίαρχός του, Nik Amelchenko, εκφράζει με επιστολή του τις έντονες ανησυχίες του για τις ιδιαίτερα επικίνδυνες συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί στις δεξαμενές του από τα υπολείμματα αργού πετρελαίου.
«Για την εξάλειψη αυτού του κινδύνου» αναφέρει στην επιστολή προς τις ελληνικές αρχές, «είναι απαραίτητο να διατηρείται το Σύστημα Αδρανών Αερίων σε κατάσταση συνεχούς ετοιμότητας. Για την εκκίνηση του συστήματος IG χρειαζόμαστε bunker».
Το δεύτερο σοβαρό ζήτημα που έχει ανακύψει, σύμφωνα με τον Ρώσο Πλοίαρχο, είναι η αστάθεια του σκάφους, η οποία έχει αυξηθεί σημαντικά μετά την εκφόρτωση του φορτίου, λόγω και του αυξανόμενου ανέμου, με συνέπεια το πλοίο να αντιμετωπίζει τον κίνδυνο παράσυρσης στην ξηρά, σε περίπτωση κακοκαιρίας. «Και πάλι δεν υπάρχει ασφάλεια στο πλοίο λόγω έλλειψης καυσίμων. Όπως τσέκαρα την πρόγνωση του καιρού στις 03/06/2022 αναμένεται άνεμος έως 14 m/a. Οι εκπρόσωποι της δικηγορικής εταιρίας Γεώργιος Κοζανίδης- Πηνελόπη Τέκου που εκπροσωπούν την εταιρία που είχε αναλάβει την ρυμούλκηση του ρωσικού δεξαμενόπλοιου επισημαίνουν ότι έχουν δημιουργηθεί συνθήκες επικίνδυνες για το πλοίο, το πλήρωμα και το θαλάσσιο περιβάλλον, οι οποίες θα πρέπει άμεσα να αντιμετωπιστούν από τους υπεύθυνους με σοβαρότητα και όπως επιβάλλει η κρισιμότητα της κατάστασης».