ΚΟΣΜΟΣ

Έρχονται τα πρώτα σούπερ μάρκετ με συνδρομή – Τελειώνουν οι αγορές όπως τις ξέρουμε;

Η ολλανδική αλυσίδα σούπερ μάρκετ με συνδρομή 12 ευρώ ετησίως, υπόσχεται περισσότερες εκπτώσεις σε συγκεκριμένα προϊόντα, εκπτώσεις στα μεταφορικά σε περίπτωση που κάποιος παραγγείλει ηλεκτρονικά.
Αν και στην Ελλάδα δεν έχει γίνει κάποια κίνηση από την ΑΒ Βασιλόπουλος, ούτε από κάποια άλλη αλυσίδα, οι διεργασίες έχουν ξεκινήσει. Ο λόγος; Αφενός μεγάλη ομάδα των καταναλωτών πλέον ψωνίζουν ηλεκτρονικά, και για να εφαρμοστεί ένα τέτοιο μοντέλο πρέπει να ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ πρέπει να μεγαλώσουν και άλλο, και αφετέρου το κανάλι των ηλεκτρονικών πωλήσεων δεν είναι ακόμα κερδοφόρο, επιβαρύνοντας της αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

Ποια όμως είναι η βασική ιδέα για ένα συνδρομητικό σούπερ μάρκετ; Ο πελάτης πληρώνει μία μηνιαία συνδρομή και απολαμβάνει δωρεάν μεταφορικά, επιλέγοντας να παραλαμβάνει στο σπίτι του συγκεκριμένα είδη σούπερ μάρκετ σε εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση. Το συγκεκριμένο χτίζει μεγάλη πιστότητα με τον πελάτη πολύ μεγαλύτερη από τις κάρτες πόντων που παρέχουν οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

Από την άλλη η αλυσίδα ξέρει ότι έχει ένα σταθερό πελατολόγιο και κάποια σίγουρα έσοδα ενώ έτσι προσελκύει και άλλους πελάτες.

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Related posts

Το Παρίσι βγάζει εκτός νόμου τους «Γκρίζους Λύκους» της Τουρκίας

evosmos

Έλληνας δύο φορές άστεγος πούλησε την τεκίλα του για 5,1 δισ. δολάρια

evosmos

Τους… έβγαλε τα μάτια! Δικαστής στην Κολομβία εμφανίστηκε ημίγυμνη και τέθηκε σε διαθεσιμότητα

evosmos

Leave a Comment