ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΛΛΑΔΑ

Αλλάζουν όλα στα φανάρια κυκλοφορίας: Αυτό θα είναι το νέο 4ο χρώμα-Ποια η λειτουργία του & πώς θα κερδίζουμε χρήματα

Όπως είναι γνωστό, τα φανάρια έχουν τρία χρώματα: το κόκκινο, το πράσινο και το κίτρινο (πορτοκαλί), κάτι που ωστόσο ενδέχεται να αλλάξει.

Σύμφωνα με τη Sun, οι ειδικοί έχουν ξεκινήσει να σχεδιάζουν ένα τέταρτο φως για τα φανάρια, το οποίο θα λειτουργεί με τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης.

Ερευνητές του North Carolina State πρότειναν ένα νέο σύστημα σηματοδότησης της κυκλοφορίας σε διασταυρώσεις, εντάσσοντας ένα νέο λευκό φως για να μειωθεί η κυκλοφοριακή συμφόρηση στις πόλεις. Η λειτουργία του νέου χρώματος θα είναι να προειδοποιεί τους οδηγούς να «ακολουθούν απλώς το αυτοκίνητο μπροστά τους».

Οι επιστήμονες προτείνουν ότι αυτό θα μειώσει την κυκλοφοριακή συμφόρηση στην πόλη και θα μειώσει την κατανάλωση καυσίμου από τους οδηγούς, εξοικονομώντας ουσιαστικά πολλά χρήματα με την πάροδο του χρόνου.

Το τέταρτο φως θα χρησιμοποιηθεί για τη ρύθμιση της κυκλοφορίας για αυτοοδηγούμενα οχήματα αυτόνομης οδήγησης και θα συγχρονιστεί με τα υπολογιστικά τους συστήματα, σύμφωνα με τον επικεφαλή ερευνητή Ali Hajbabaie.

Ο ερευνητής και η ομάδα του δοκίμασαν την ιδέα του λευκού φαναριού σε πολύπλοκους προσομοιωτές μικροκυκλοφορίες, που έχουν ρυθμιστεί έτσι ώστε να προβλέπουν τις ποικίλες περιπτώσεις που θα μπορούσαν να συμβούν στον δρόμο και πώς θα αντιδράσουν τα αυτόνομα αυτοκίνητα σε αυτές.

«Τα αυτόνομα αυτοκίνητα βελτιώνουν τη ροή της κυκλοφορίας, ανεξάρτητα από την παρουσία του λευκού φωτός. Το λευκό φως βελτιώνει περαιτέρω τη ροή της κυκλοφορίας. Αυτό μειώνει επίσης την κατανάλωση καυσίμου, επειδή υπάρχει λιγότερη κίνηση στα πόδια και όσο υψηλότερο είναι το ποσοστό κίνησης σε μια διασταύρωση λευκού φαναριού που αποτελείται από αυτόνομα αυτοκίνητα, τόσο πιο γρήγορα κινείται η κυκλοφορία μέσω της διασταύρωσης και τόσο καλύτεροι είναι οι αριθμοί κατανάλωσης καυσίμου», πρόσθεσε.

Συνεπώς, το προτεινόμενο “λευκό φως” θα ενεργοποιείται όταν αρκετά οχήματα AV πλησιάζουν σε μια διασταύρωση, με ένα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης να συμβάλλει στη δημιουργία της πιο αποτελεσματικής ακολουθίας για την κυκλοφορία, αποφεύγοντας τη συμφόρηση και τα μποτιλιαρίσματα.

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Related posts

Στο Ιπποκράτειο μεταφέρθηκε ο Τάσος Ξιαρχό μετά την απόπειρα αυτοκτονίας

evosmos

Οδηγός ΚΤΕΛ: «Σέρφαρε» στο ίντερνετ ενώ οδηγούσε στην Εθνική Οδό – Βίντεο ντοκουμέντο

evosmos

Δεν χωρίσανε ποτέ λόγω προσόντων! Εντοπίσαμε τον γόη Μέγα Αρχιμανδρίτη που έκλεψε το ρολόι – αντίκα των 24.000 ευρώ δίπλα στον ενθουσιασμένο Βαρθολομαίο. Κρατάει χρόνια αυτή η κολώνια (ΦΩΤΟ)

evosmos

Leave a Comment