EVOSMOSNEWS
ΕΛΛΑΔΑ

Πρώτη Σερρών: Πώς γίνεται κανείς πιλότος στα… 19

Το να πραγματοποιήσει κανείς το όνειρο να πιλοτάρει ένα αεροσκάφος δεν φαντάζει πια ακατόρθωτο, αρκεί να έχει χρήματα και χρόνο
Ένα από τα πιο συνηθισμένα όνειρα των αγοριών μιας άλλης εποχής τότε που μεσουρανούσε η Ολυμπιακή Αεροπορία του Αριστοτέλη Ωνάση ήταν να γίνουν πιλότοι. Από τότε μέχρι σήμερα πολλά άλλαξαν. Η Ολυμπιακή έχει χαράξει άλλους δρόμους ενώ η επαγγελματική εκπαίδευση στο χώρο της Αεροπορίας, από εκεί που προερχόταν από τη Σχολή Ικάρων πλέον γίνεται από τις εκατοντάδες αεροπορικές λέσχες και ιδιωτικές σχολές, που βρίσκονται από άκρη σε άκρη της χώρας.

Με αφορμή το πρόσφατο ατύχημα στην Πρώτη Σερρών, με την πτώση του μονοκινητήριου αεροσκάφους πίσω από την οποία οι ειδικοί «βλέπουν» την απειρία του πιλότου, έχει ενδιαφέρον να εξετάσουμε τον τρόπο με τον οποίο ένας 19χρονος μπορεί να βρεθεί να πιλοτάρει ένα αεροσκάφος, σε τόσο μικρή ηλικία.

Το να πραγματοποιήσει κανείς το όνειρο του πιλότου δεν φαντάζει πια ακατόρθωτο. Αρκεί να έχεις χρήματα και χρόνο και να επιλέξεις τη σχολή. Η Σχολή Εκπαίδευσης Χειριστών Ιδιωτικών Αεροσκαφών (ΣΕΧΙΑ) της Αερολέσχης Θεσσαλονίκης (ΑΛΘ), ήταν η πρώτη πολιτική σχολή εκπαίδευσης χειριστών αεροσκαφών που λειτούργησε στην Ελλάδα και λειτουργεί ανελλιπώς από την ίδρυσή της το 1970, ενώ έχουν αποφοιτήσει από αυτήν εκατοντάδες χειριστές αεροπλάνων, πολλοί από τους οποίους εργάζονται σήμερα σε μερικές από τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες.

Η εκπαίδευση στη σχολή χωρίζεται σε δύο ενότητες, τη θεωρητική εκπαίδευση, που γίνεται στα γραφεία της σχολής και την πτητική όπου μαζί με έμπειρους εκπαιδευτές ο υποψήφιος μαθαίνει να πιλοτάρει. Η θεωρητική εκπαίδευση ξεκινά συνήθως από τα τέλη Οκτωβρίου κάθε έτους και διαρκεί μέχρι τα τέλη Μαρτίου του αμέσως επόμενου έτους και περιλαμβάνει βίντεο προβολές, παρουσιάσεις, εξειδικευμένα βιβλία και αεροναυτιλιακά βοηθήματα. Επίσης διδάσκονται 9 ενότητες μαθημάτων σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό οι οποίες είναι: Αεροπορικό Δίκαιο, Διαδικασίες Πτητικής Λειτουργίας, Αρχές Πτήσης, Γενικές Τεχνικές Γνώσεις Αεροσκαφών, Επιδόσεις & Σχεδιασμός,Αεροναυτιλία & Ραδιοβοηθήματα, Ανθρώπινες Δυνατότητες & Περιορισμοί, Μετεωρολογία και Επικοινωνίες.

H πτητική εκπαίδευση αποτελείται από τουλάχιστον 45 ώρες πτήσεων με τα αεροπλάνα της σχολής, τα οποία είναι όλα εξοπλισμένα με τα πιο σύγχρονα όργανα και συστήματα πτήσης, ενώ ακολουθείται ένα εγκεκριμένο από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, πρόγραμμα πτητικής εκπαίδευσης, το οποίο είναι σχεδιασμένο έτσι, ώστε να παρέχει μια ολοκληρωμένη και ασφαλή εκπαίδευση. Το κόστος ξεκινά από τις 7.650 € και εξαρτάται από τον τύπο του αεροπλάνου που επιλέγει ο μαθητής για την πτητική του εκπαίδευση. Η ηλικία από την οποία μπορεί κανείς να ξεκινήσει είναι τα 16 χρόνια μετά από έγγραφη συγκατάθεση των κηδεμόνων. Αφού κανείς αποφοιτήσει μπορεί στη συνέχεια να προχωρήσει ακόμη και για επαγγελματικό δίπλωμα.

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Related posts

Τ.Πάιατ: «Δεν έχω καμία αμφιβολία πως ο Κ.Μητσοτάκης θα κάνει συμβιβασμούς με την Τουρκία»!

evosmos

Έρχονται νέες απαγορεύσεις «λόγω κορωνοϊού»: Περιορισμός συγκεντρώσεων – «Πλαφόν» ατόμων στην εστίαση

evosmos

Πιο κοντά στο Καστελόριζο το Oruc Reis – Γιατί έρχονται οι Γάλλοι

evosmos