EVOSMOSNEWS
ΕΛΛΑΔΑ

Φωτογραφίες: Κόπηκε στα δύο το «Καλλιστώ» του Πολεμικού Ναυτικού – Ρυμουλκείται στη Σαλαμίνα

Στα δύο κόπηκε σήμερα στις 7:30 το πρωί έξω από το λιμάνι του Πειραιά το ναρκοθηρευτικό «Καλλιστώ» του Πολεμικού Ναυτικού έπειτα από σύγκρουση με μεγάλο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της εταιρείας Maersk που «πέρασε απο πάνω» του!

Το Καλλιστώ έβγαινε από το ναύσταθμο, όταν το φορτηγό πλοίο έπεσε στην πρύμνη του με αποτέλεσμα να υπάρξει ρήγμα και εισροή υδάτων.

Όπως φαίνεται στις αποκλειστικές φωτογραφίες του protothema.gr, έχει κοπεί ένα μεγάλο τμήμα της πρύμνης του ναρκοθηρευτικού του Πολεμικού Ναυτικού. Σε εξέλιξη είναι επιχείρηση από το Λιμενικό και το Πολεμικό Ναυτικό για την ρυμούλκηση του πλοίου στο ναύσταθμο της Σαλαμίνας προκειμένου να αποφευχθεί η βύθισή του.

Νωρίτερα περισυνελέγησαν από τη θάλασσα δύο μέλη του πληρώματος που τραυματίστηκαν ελαφρά και μεταφέρθηκαν στο Ναυτικό Νοσοκομείο Αθηνών. Συνολικά το Καλλιστώ είχε 27 άτομα πλήρωμα.

Μέχρι στιγμής δεν έχει διευκρινιστεί πώς έγινε η σύγκρουση των δύο πλοίων. Η ανακοίνωση του ΠΝ: «Την Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2020 και περί ώρας 07:30 στη θαλάσσια περιοχή του Σαρωνικού σημειώθηκε πρόσκρουση εμπορικού πλοίου με το ΝΘΗ ΚΑΛΛΙΣΤΩ. Από το Πολεμικό Ναυτικό αναλαμβάνονται όλες οι απαιτούμενες ενέργειες αντιμετώπισης του περιστατικού».

Δείτε αποκλειστικές φωτογραφίες:

IMG-4692

IMG-4693

IMG-4694

IMG-4691

Αρχικώς στην περιοχή είχαν σπεύσει πλοία της ακτοπλοΐας τα οποία απομακρύνθηκαν από το Λιμενικό και το Πολεμικό Ναυτικό που έχουν αναλάβει την επιχείρηση.


Σύμφωνα με πληροφορίες το πλοίο που σάρωσε το ναρκοθηρευτικό του Πολεμικού Ναυτικού είναι το Maersk Launceston σημαίας Πορτογαλίας το οποίο βάσει της ιστοσελίδας marrinetraffic.com είχε αναχωρήσει από τον Πειραιά στις 7:11 με προορισμό το λιμάνι του Τσανάκαλε στην Τουρκία.

Δείτε το πλοιο της Maersk και την διαδρομή του μέχρι τη σύγκρουση:

MAERSK_LAUNCESTON

maersk-xartis

Η «ταυτότητα» του «Καλλιστώ»

Το «Καλλιστώ» αποτελεί το ένα από τα 12 Ναρκοθηρευτικά τ. HUNT τα οποία κατασκευάστηκαν απο τα ναυπηγεία της VOSPER THORNYCROFT στο Πόρτσμουθ Αγγλίας.

Eίναι κατασκευασμένo από Πλαστικό Ενισχυμένο με Υαλονήματα (GRP) για ελαχιστοποίηση του μαγνητικού ίχνους και υψηλή αντοχή.

Καθελκύστηκε τον Ιούνιο του 1987 και αποδόθηκε στην ενεργό δράση τον Μάρτιο του 1989. Παρελήφθη απο το Αγγλικό Ναυτικό με το όνομα HMSBERKELEYκαι χαρακτηριστικά Μ – 40.

kallisto-a

kallisto-b

kallisto-c

Στις 6 Φεβρουαρίου 2001 ξεκίνησε η παραλαβή του πλοίου απο το Ελληνικό πλήρωμα εν όρμω Πόρτσμουθ Αγγλίας.

Την 28 Φεβρουαρίου 2001 παρελήφθη από τον ΠΛΩΤΑΡΧΗ Ρ.Σ.ΣΑΛΒΕΤΑ ΠΝ και έλαβε το όνομα Ν/ΘΗ ΚΑΛΛΙΣΤΩ (Μ – 63).

Μετά την παραλαβή το πλοίο παρέμεινε στον Ναύσταθμο του Πόρτσμουθ μέχρι τις 30 Μαρτίου 2001 οπότε και απέπλευσε και κινήθηκε προς Ν.Σ.

Την 11 Απριλίου 2001 το πλοίο κατέπλευσε στο ΝΣ αφού διήλθε από τους λιμένες Μάλαγα και Μεσσήνη. Από τότε υπάγεται στη Διοίκηση Ναρκοπολέμου (ΔΝΑΡ).ΠΗΓΗ

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Related posts

Ένας στους δύο Έλληνες δεν μπορεί μπορεί να κάνει ούτε μια εβδομάδα διακοπές

evosmos

Παραμένει στην ελληνική υφαλοκρηπίδα με απλωμένα καλώδια εν μέσω Δεκαπενταύγουστου το Oruc Reis

evosmos

Ρόδος: Η βουτιά στην πισίνα που τον άφησε παράλυτο – Μια ιστορία αγάπης που συγκινεί

evosmos