ΕΛΛΑΔΑ

Ν.Κεραμέως: «Θα μειώσουμε τους εισακτέους 30% στα Πανεπιστήμια και θα φέρουμε ειδικούς αστυνομικούς στα ΑΕΙ»!

Για τις αλλαγές που προωθεί το υπουργείο Παιδείας μίλησε στο κεντρικό δελτίο του ΑΝΤ1 η αρμόδια υπουργός Νίκη Κεραμέως.

Η Υπουργός Παιδείας, αναφέρθηκε στις αλλαγές που προωθεί το Υπουργείο Παιδείας στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση και τόνισε ότι στόχος της είναι η μείωση των εισακτέων στα Πανεπιστήμια μέσω της θεσμομέτησηςη ελάχιστης βάσης εισαγωγής σε κάθε Πανεπιστημιακό Τμήμα και η διπλή κατάθεση μηχανογραφικού δελτίου, που μάλιστα, δεν αποκλείεται να εφαρμοστούν από φέτος.

Όλα αυτά σε μια απίστευτα δύσκολη χρονιά για τους μαθητές της Γ’Λυκείου με κλειστά σχολεία και φροντιστήρια! Την οποία την δικαιολόγησε λέγοντας ότι η κυβέρνηση θέλει να να αντιμετωπιστεί «μία παθογένεια πολλών ετών, που βλέπαμε εισακτέους στα Πανεπιστήμια με βαθμολογία 2 και 3».

Και αυτή την παθογένεια θέλει να την διορθώσει εφέτος με μείωση των εισακτέων κατά 30%!

Όπως είπε «Σήμερα ένα 30% δεν αποφοιτά ποτέ» επεσήμανε χαρακτηριστικά, ενώ εξετάζεται και η σύσταση ειδικής Ομάδας Προστασίας, η οποία θα αποτελείται από αξιωματικούς της Ελληνικής Αστυνομίας, για την ελεγχόμενη είσοδο ατόμων στις πανεπιστημιακές δομές.

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Related posts

Λαζόπουλος για Κασσελάκη: Νόμιζε ότι θα πάρει ένα κόμμα που είναι στη Γλυφάδα και «του βγήκαν» Θρακομακεδόνες

evosmos

«Οικονομική επιβάρυνση των πολιτών που έχουν ιδιοκτησίες στο Λαοδικηνό της Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς, λόγω ακύρωσης της Πράξης Εφαρμογής επέκτασης του ρυμοτομικού σχεδίου του και των μεγάλων καθυστερήσεων στις διαδικασίες κτηματογράφησης της περιοχής»

evosmos

Άντρας απήγαγε 15χρονο κορίτσι στου Ζωγράφου! (ΦΩΤΟ)

evosmos

Leave a Comment