ΕΛΛΑΔΑ

Βόλος: Η «μακαρίτισσα» ήταν ολοζώντανη και λίγο έλειψε να πάθει ανακοπή από αυτά που άκουσε

Ο Βόλος έχει ένα νέο θέμα συζήτησης τις τελευταίες ώρες. Αυτό που ήρθε στην επιφάνεια από τον ΕΦΚΑ με μια γυναίκα να εμφανίζεται στο σύστημα ως νεκρή. Η 64χρονη πήγε για να πάρει ασφαλιστική ενημερότητα ώστε να πουλήσει ένα από τα ακίνητα που διαθέτει. Αυτό δεν στάθηκε δυνατό. Τώρα πρέπει η ίδια να μαζέψει μια σειρά από έγγραφα για να αποδείξει ότι είναι ζωντανή. Οι υπάλληλοι μπορεί να την βλέπουν, αλλά σημασία έχει αυτά που γράφει το σύστημα. Και για την ώρα η γυναίκα είναι… μακαρίτισσα!

Απίστευτη περιπέτεια για 64χρονη Βολιώτισσα, η οποία πήγε στον ΕΦΚΑ Βόλου για να εκδώσει ασφαλιστική ενημερότητα και εκεί της είπαν ότι στο σύστημα εμφανίζεται ότι δεν είναι στη ζωή! Η ολοζώντανη γυναίκα κόντεψε να λιποθυμήσει από την ταραχή για το απίστευτο λάθος, το οποίο για να διορθωθεί χρειάζεται ολόκληρη διαδικασία και η ίδια επείγεται για το συγκεκριμένο έγγραφο, καθώς κινδυνεύει να χάσει πώληση ακινήτου της.

Το περιστατικό σημειώθηκε πριν από 20 περίπου ημέρες. Η 64χρονη είναι ιδιοκτήτρια ακινήτου στη Θεσσαλονίκη, το οποίο επιθυμεί να πουλήσει. Ο αγοραστής βρέθηκε, η συμφωνία έχει κλείσει, πλην όμως για τη συμβολαιογραφική πράξη απαιτείται, μεταξύ άλλων εγγράφων, και ασφαλιστική ενημερότητα.

Η ίδια έκλεισε ραντεβού στον ΕΦΚΑ Βόλου, προσήλθε σε συγκεκριμένο γραφείο και όταν ήρθε η σειρά της, ζήτησε από τον υπάλληλο έκδοση ασφαλιστικής ενημερότητας. Ο υπάλληλος πληκτρολόγησε στο σύστημα τα στοιχεία της 64χρονης και όταν στην οθόνη του ηλεκτρονικού υπολογιστή εμφανίστηκε η καρτέλα της γυναίκας, άρχισε να την κοιτά αποσβολωμένος.

«Με κοιτούσε, τον κοιτούσα. «Τι ασφαλιστική;» μου λέει. Ενημερότητα, του απαντάω. «Μα, δεν γίνεται», άρχισε να ψελλίζει. Γιατί; Τον ρώτησα. Δεν έχω οφειλές», περιγράφει την άβολη σκηνή μεταξύ της ίδιας και του υπαλλήλου πίσω από το γκισέ. Τότε ο υπάλληλος της εξήγησε, ότι στο σύστημα εμφανίζεται ότι δεν είναι στη ζωή. «Φαίνεστε νεκρή, μου είπαν», ανέφερε η 64χρονη για το απίστευτο σκηνικό που έζησε, μιλώντας στο taxydromos.gr.

Ο υπάλληλος, που της ζήτησε «συγγνώμη» για το λάθος του συστήματος, την καθοδήγησε για τα επόμενα βήματα. Θα έπρεπε να πάει στο τμήμα Μητρώου για να διορθωθεί το λάθος, να… «αναστηθεί» για το σύστημα και να μπορέσει να εκδώσει ασφαλιστική ενημερότητα.

Αν και ταραγμένη, η 64χρονη πήγε στο Μητρώο, αλλά δεν μπόρεσε να εξυπηρετηθεί. Παρά το τραγικό σε βάρος της λάθος, η υπάλληλος την καλούσε να κλείσει ραντεβού. «Εκανα πρόσφατα ένα χειρουργείο κι όταν αγχώνομαι, έχω πρόβλημα με την ομιλία. Δεν είπα τίποτα λοιπόν, επέστρεψα σπίτι και έκλεισα τηλεφωνικά ραντεβού μετά από 20 ημέρες», περιγράφει. Το ραντεβού της είναι Μεγάλη Δευτέρα και ελπίζει ότι θα εξυπηρετηθεί και θα μπορέσει να εκδώσει ασφαλιστική ενημερότητα.

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Related posts

Αλμυρός: Πατέρας απείλησε με όπλο συμμαθητές του παιδιού του – Είχαν στήσει… καραούλι έξω απ’ το σπίτι του

evosmos

Σπάτα: Δεν έχουν τέλος οι αποκαλύψεις για τον θάνατο του 19χρονου φοιτητή- Τι έδειξε νέα έρευνα

evosmos

Ασέλγησε σε 11χρονη, αλλά καταδικάστηκε σε 5 χρόνια κάθειρξη… κατ’ οίκον!

evosmos

Leave a Comment