Σοβαρά ερωτήματα, ίσως και ευθύνες προκύπτουν για την πολιτική και στρατιωτική ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων από το πρόσφατο δυστύχημα της πτώσης του εκπαιδευτικού αεροσκάφους στην Καλαμάτα και του τραγικού θανάτου του χειριστή του.
Το αεροσκάφος τύπου Τ2 που συνετρίβη πριν από μερικές ώρες, ήταν αεροσκάφος «…μισού αιώνα» με προβλήματα στους κινητήρες αλλά και στο σύστημα εκτινασσόμενου καθίσματος των χειριστών.
Όπως αναφέρεται, ο συγκεκριμένος τύπος αεροσκαφών αυτά έπρεπε με βάση ειδική μελέτη που έχει γίνει από την ΠΑ, να είχαν αποσυρθεί το αργότερο το 2021. Την συγκεκριμένη άποψη είχε εκφράσει δημόσια ο Αντιπτέραρχος ε.α Αθανάσιος Παπανικολάου κατά την παράδοση των καθηκόντων του.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο χειριστής του παμπάλαιου εκπαιδευτικού αεροσκάφους T-2 που έπεσε στην Καλαμάτα πετούσε σήμερα για τελευταία φορά με το «αρχαίο» T-2.
Ο αξιωματικός της ΠΑ είχε ενημερωθεί για την μετάθεσή του στα εκπαιδευτικά T-6 της ΠΑ, πιο σύγχρονα αεροσκάφη που έχουν όμως χαμηλές διαθεσιμότητες, λόγω έλλειψης ανταλλακτικών και τεχνικής υποστήριξης… Το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι κατά την διάρκεια του τραγικού συμβάντος μέλη της οικογένειας του χειριστή – εκπαιδευτή της ΠΑ βρίσκονταν στην αεροπορική βάση της Καλαμάτας…
Σημαίες μεσίστιες ξανά στο ΥΠΕΘΑ, το οποίο μας τις στέλνει και σε φωτογραφία ως μία επίδειξη της θλίψης που προκάλεσε σε πολιτική και στρατιωτική ηγεσία ο χαμός ακόμη ενός στελέχους των Ενόπλων Δυνάμεων. Αυτή τη φορά είναι Αεροπόρος, ο Επισμηναγός Επαμεινώνδας Κωστέας. 40 ετών χάθηκε στην τελευταία πτήση του με T-2 ,μπροστά στα μάτια της οικογένειας του που είχε πάει στη βάση της Καλαμάτας για να δει την τελευταία του πτήση με το «αρχαίο» αεροσκάφος.
Μεσίστιες ήταν οι σημαίες και για τους νεκρούς της Λιβύης. Και για τους δύο Αεροπόρους που χάσαμε στη συντριβή του Canadair. Όλο και συχνότερα βλέπουμε τις σημαίες μεσίστιες στο ΥΠΕΘΑ αλλά δεν διαπιστώνουμε κάποια κινητικότητα για να σταματήσουν οι τραγωδίες.