Πολλά ξενοδοχεία και διαμερίσματα παρέχουν προϊόντα όπως σαμπουάν, σαπούνια και λοσιόν; Έχετε αναρωτηθεί όμως γιατί λείπει πάντα ένα απαραίτητο καθημερινά προϊόν, το οποίο είναι η οδοντόκρεμα;
Σύμφωνα λοιπόν με μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων, οι ανέσεις που παρέχει το κάθε ξενοδοχείο βασίζονται πάντοτε στα αποτελέσματα ερευνών για τη ζήτηση που υπάρχει από τους καταναλωτές. Με απλά λόγια, στα ξενοδοχεία δεν διατίθεται οδοντόκρεμα, γιατί δεν υπάρχει ζήτηση.
Μάλιστα, μια συγκεκριμένη αλυσίδα ξενοδοχείων ανακοίνωσε ότι προσφέρει πλέον οδοντόκρεμα, αλλά εφόσον αυτό ζητήθηκε από αρκετούς πελάτες της.
Η συνήθης τακτική των ξενοδοχείων είναι αφενός να εξετάζουν τα αιτήματα των πελατών τους και αφετέρου να κάνουν ό,τι και οι ανταγωνιστές τους. Όταν κάποιο ανταγωνιστικό ξενοδοχείο δεν προσφέρει οδοντόκρεμα, γιατί να το κάνει κάποιος στο δικό του;
Επιπλέον, η οδοντόκρεμα δεν ανήκει στα προϊόντα με βάση τα οποία αξιολογείται η ποιότητα ενός ξενοδοχείου. Έτσι εφόσον δεν αποτελεί προτεραιότητα για τους αξιολογητές, οι υπεύθυνοι δεν μπαίνουν σε αυτό το επιπλέον έξοδο.