Το πιο πρόσφατο παράδειγμα, με το οποίο ασχολείται η Daily Mail, είναι αυτό μιας κριτικής με τίτλο «Αποφύγετε με κάθε κόστος», στην οποία ένα ζευγάρι τουριστών υποστηρίζει πως το εστιατόριο τους εξαπάτησε να πληρώσουν για ποτά, υποσχόμενοί τους δωρεάν πρόσβαση στις ξαπλώστρες της παραλίας.
«Κανένα πρόβλημα… παρήγγειλα 2 ποτά που είδαμε στη συνέχεια ήταν 51 ευρώ το καθένα», αναφέρουν.
«Αν αυτό δεν ήταν αρκετά τρελό, επιστρέψαμε στις ΗΠΑ και είχαμε χρέωση 876 $ (περίπου 808 ευρώ) στον λογαριασμό μας. ΓΙΑ 2 ΠΟΤΑ!!!!!», συνεχίζουν.
Πρόσθεσαν δε ότι από το DK Oyster προσπαθούν να αμφισβητήσουν την κατηγορία, καθώς «δεν υπέγραψαν ποτέ για τίποτα ούτε έλαβαν έντυπο αντίγραφο απόδειξης».
«ΠΡΟΣΟΧΗ και αποφύγετε αυτό το μέρος!!», προσθέτουν.
Πάντως, ο Δημήτριος Καλαμαράς, επικεφαλής του DK Oyster, προσπάθησε να υπερασπιστεί τις υπέρογκες τιμές.
Σε μια απάντηση στην κριτική, αναφέρει:
«Οι ξαπλώστρες μας διατίθενται με ελάχιστη κατανάλωση, επομένως ενθαρρύνουμε όλους τους επισκέπτες να ελέγχουν το μενού, πριν κάνουν τις παραγγελίες τους. Θα ήθελα να σημειώσω ότι τα μενού μας εμφανίζονται σε πίνακες κοντά στην είσοδο, που δείχνουν τις τιμές των φαγητών και των ποτών μας για να ενημερώνουμε τους επισκέπτες μας.»
Ζήτησε επίσης από τον πελάτη που έβαλε την αρνητική κριτική «να επανεξετάσει ορισμένες από τις σκληρές εκφράσεις που χρησιμοποιήθηκαν και τις κατηγορίες, καθώς προσπαθούμε να προσφέρουμε μια θετική εμπειρία σε όλους τους επισκέπτες μας και δεν υπάρχει πρόθεση εκ μέρους μας να χαλάσουμε την εμπειρία σας».
Όπως σημειώνει η Daily Mail, πάντως, αυτή δεν είναι σε καμία περίπτωση η πρώτη φορά που η DK Oyster δέχεται πυρά για τις τιμές του.