EVOSMOSNEWS
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Νέα Ψηφιακή Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Πληρωμών με Ταυτότητα Οφειλής θέτει σε λειτουργία ο Δήμος Κορδελιού Ευόσμου

Ασφαλείς, άμεσες, με δίχως ταλαιπωρία και γραφειοκρατία συναλλαγές με τις οικονομικές υπηρεσίες του Δήμου εξασφαλίζει για τους δημότες ο Δήμος Κορδελιού Ευόσμου, θέτοντας σε πλήρη λειτουργία τη νέα υπηρεσία Ηλεκτρονικών Πληρωμών.
Απαντώντας στις προκλήσεις της νέας ψηφιακής εποχής, η δημοτική αρχή προχωρά στον ψηφιακό εκσυγχρονισμό του Δήμου, δίνοντας πλέον τη δυνατότητα στους πολίτες να διεκπεραιώσουν τις συναλλαγές τους μέσω της ταυτότητας οφειλής, με την αξιοποίηση και την καινοτόμο χρήση των σύγχρονων τεχνολογιών.
Η νέα on line υπηρεσία είναι προσβάσιμη μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΜΕ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΟΦΕΙΛΗΣ (https://9033.elocalgovernments.gr/client/index.php…|DEP) παρέχοντας στους εγγεγραμμένους χρήστες τη δυνατότητα προβολής αλλά και εξόφλησης βεβαιωμένων οφειλών (ΤΑΠ, κλήσεις, τέλος τραπεζοκαθισμάτων κ.ο.κ). Οι ενδιαφερόμενοι με την είσοδό τους στο σύστημα λαμβάνουν ενημέρωση μέσω της ταυτότητας οφειλής για τις οικονομικές εκκρεμότητές τους προς τον Δήμο, τις οποίες μπορούν να εξοφλήσουν ηλεκτρονικά.
Η σύνδεση στην υπηρεσία ηλεκτρονικών πληρωμών πραγματοποιείται με τη χρήση κωδικών taxisnet, ενώ η εξόφληση της οφειλής θα γίνεται είτε με e-banking, με τη χρήση του κωδικού της Ταυτότητας Οφειλής (25ψήφιος κωδικός ΔΙΑΣ-RF που αναγράφεται στο ηλεκτρονικό/ έντυπο ειδοποιητήριο), είτε με e-Pos, ακολουθώντας τα βήματα της πληρωμής με κάρτα. Το σύστημα παρέχει τη δυνατότητα αποθήκευσης και εκτύπωσης της απόδειξης είσπραξης, καθώς και αναλυτικής προβολής των ειδοποιητηρίων με τις οφειλές.
“Ο ψηφιακός μετασχηματισμός του Δήμου μας γίνεται πλέον πραγματικότητα, εξασφαλίζοντας σύγχρονες και αναβαθμισμένες ψηφιακές υπηρεσίες για τους δημότες” δήλωσε ο Δήμαρχος Κορδελιού Ευόσμου Κλεάνθης Μανδαλιανός, επισημαίνοντας πως η εφαρμογή της διοικητικής μεταρρύθμισης βρίσκει τον Δήμο Κορδελιού Ευόσμου στην πρώτη γραμμή, σε μια προσπάθεια για τη ριζική αναβάθμιση των υπηρεσιών εξυπηρέτησης του πολίτη και τη μείωση της γραφειοκρατίας.
“Η παγκόσμια υγειονομική κρίση ανέδειξε περίτρανα την ανάγκη να στηρίξουμε τους συμπολίτες μας και την ασφάλειά τους, θέτοντας την ψηφιακή εξυπηρέτηση του πολίτη σε πρώτο πλάνο” τόνισε ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών Υπηρεσιών Χρήστος Φωτιάδης, υπογραμμίζοντας πως η εισαγωγή νέων ψηφιακών υπηρεσιών που απλοποιούν τις συναλλαγές του κοινού με τον Δήμο είναι για τη δημοτική αρχή πρώτη προτεραιότητα.

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Related posts

Αύξηση της χρηματοδότησης με βάση τα πληθυσμιακά του δεδομένα ζητά από το Υπουργείο Εσωτερικών ο Δήμος Κορδελιού Ευόσμου

evosmos

ΔΗΜΟΣ Κορδελιού – Ευόσμου: Ένταξη του ΚΕΠ Ελευθερίου Κορδελιού στο πρόγραμμα My Kep live – Εξυπηρέτηση πολιτών με βιντεοκλήση

evosmos

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΜΑΝΔΑΛΙΑΝΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΩΑΝΝΗ ΚΑΜΑΡΙΝΟ

evosmos